alweer een mooie reis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu alweer een mooie reis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

alweer een mooie reis

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

31 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen konden we een beetje relaxen. Het is niet echt een een hele lange tocht wat we moeten doen. Heel mooi weer eigenlijk wel een beetje heet. Moesten even de goede afslag vinden en toen ging het weer helemaal goed. Halverwege zijn we naar Nevajo National Monument geweest. Na 5 maanden dat dit park geopend was in 1909 ondekte ze dat er een grot was van 110 mtr breed en 136 mtr hoog en 46 mtr diep. Hier stonden allemaal in zandsteen opgetrokken huisjes hier hebben waarschijnlijk de Pueblo indianen gewoond. Het was een heel fassinerend gezicht.
Toen heb ik weer verder gereden. Naar monument valley kom je al zo veel giga grote rots blokken en bergen tegen heel mooi. Morgen gaan we een jeepsafari doen van ong. 3,5 uur. en dan verder rijden naar Moab.
Uit een zonnig en heet monument valley groetjes van ons

• 01 Juni 2012 - 09:36

Peter:

Hoi Luitjes wat een leuke verhalen allemaal. Gelukkig kreeg ik de link door via Astrid haar facebook. Dus net even genoten van jullie indrukken en foto's. De waterval-zeeleeuwen op het strand en het feit dat jullie Engels om jullie heen horen is echt lachen. Wat en indrukken doen jullie op, maar overal komen jullie toch wel weer Hollanders tegen. Toiletten als op de Egmand-loop duidelijker kan je het niet maken en wat een giga mooie foto's van Antilope Canyon. Jammer dat Frank straks niet thuis komt met zo'n echte oude cowboy hoed, dat heeft hij toch wel verdiend nadat hij jullie camper door alle files heen weet te loodsen, Ingrid?
    Leuk ook die link naar de reis van Jelle en Astrid. Ik zie uit naar jullie volgende verhalen en mooie foto's. groetjes van onze eigen camping op de van 't Hoff.

• 01 Juni 2012 - 15:16

Olga:

hier een berichtje uit het koude castricum lijkt of de zomer weer voorbij is (het was heerlijk geweest) Geweldig Ingrid dat je ook rijd ik wist het wel hoor je kunt het voor morgen een hele fijne safari denk er om he om veel water mee te nemen ben nieuwschierig naar het verslagje Ik wij kijken er naar uit groetjes hugo en olga

• 01 Juni 2012 - 21:43

Wilma:

Lieve Frank en Ingrid,
    Wat een fantastische verhalen en foto's! We komen zelf net terug van een weekje Drenthe en nu dus genoeg leesvoer !Uit jullie verhalen kunnen we echt lezen dat jullie volop genieten! We zijn echt blij dat alles goed gaat! Alletwee ook helemaal opgeknapt qua gezondheid? Blijf zo maar lekker doorgaan... Liefs, Wilma en EvertJan

• 02 Juni 2012 - 17:13

Yvonne En Jan:

Het is echt geweldig wat jullie zien en doen. Het ene is nog mooier en indrukwekkender dan het andere. De foto's geven een heel klein beetje weer waar jullie zitten. Zoals je misschien nog weet, gaan Jan en ik ook op WERELDREIS!!!!!!! naar Saarburg. Helaas geen reisverslag. Maar ik ben wel blij dat dit weer lukt!!!!!!!!! Heel veel plezier en als we terug zijn gaan we lekker van jullie verslagen genietten. Veel groetjes en wees voorzichtig

• 02 Juni 2012 - 17:13

Yvonne En Jan: