Naar zion national park - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu Naar zion national park - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

Naar zion national park

Door: @FM

Blijf op de hoogte en volg ingrid

08 Juni 2012 | Verenigde Staten, Virgin

Van Bryce naar Zion nat.Park. Eerst de berg weer op dan via een tunnel (1 mile lang en 1 auto hoog) en haarspeltbochten weer naar beneden en geparkeerd bij het visitor centre. Ook hier is weer een shuttlebus die je gratis naar bepaalde plekken brengt.Daar een wandeling gemaakt van +/- 2 uur en weer terug naar 3 stations lager om iets te drinken en te eten.Onderweg al veel Nederlands gehoord en ook het tafeltje waar we bij aanschoven waren Nederlanders.Jong stel (wie is er niet jong tov van ons???) was ook met de camper en gaan morgen ook naar dezelfde camping in Las Vegas.we zullen nog even wat leuke foto's erbij zetten van de andere keren dat dit niet goed gelukt was

Verslag uit: Verenigde Staten, Virgin

ingrid

Hallo lieve familie en vrienden. Het is bijna zover dat onze droomreis afgesproken in 2000 werkelijkheid gaat worden Een rondreis door Californie, Arizona, Utah en Nevada met een camper.

Actief sinds 17 April 2012