Bryce Canyon - Reisverslag uit Cannonville, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Cannonville, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

04 Juni 2012 | Verenigde Staten, Cannonville

Vanmorgen eerst weer alle spullen rijvast gezet( dat is trouwens wel een van de nadelen als je met een camper bent maar goed je kan gaan waar je heen wilt en nog eten, slapen douchen etc.ook nog )en toen naar Bryce Canyon gegaan, alweer zo'n natuur wonder.Door dat we de kaart hadden hoefden we niet te betalen. Er was een shuttlebus die naar div. uit-ofinstappunten ging. Wij zijn begonnen bij de laatste van het eerste stuk op 2539 mtr hoogte Bryce Point en zijn toen naar div. punten wezen lopen wat best af en toe voor mij met me hoogtevrees best wel eng was als het heel smal was en je aan 2 kanten een afgrond hebt. Het was weer echt de moeite waard daarna terug naar de camper en hebben het tweede stuk met de camper gedaan. De schuttle bus ging daar maar 2 keer op een dag heen en omdat het daar minder druk was konden we de camper wel parkeren bij de verschillende uitkijkpunten.
Hier begonnen we ook weer bij de laatste wat ong 20 km verder was, Bij Rainbow Points op 2778 mtr hoogte.Zo ontzettend mooi. Op de terugweg bij verschillende points er uitgegaan welke ook heel mooi was was Natural Bridge.
Alweer een dag om, een dag met heel veel zon en erg veel wind vooral boven in die bergen.

Tim, Astrid en Sylvia en de 3 J's wij kunnen nog steeds niet bellen probeer het diverse keren op een dag rekening houdend met het tijdverschil en facebook en hotmail kan ik soms openen maar niets mee doen heel vreemd waarom we deze site dan wel kunnen doen.
Allemaal de groetjes van ons morgen gaan we naar Zyon ook nog in Utah waar we waarschijnlijk geen wifi hebben. Overmorgen naar Las Vegas dat ligt in Nevada en dan hebben we weer 9 uur tijdverschil.

  • 06 Juni 2012 - 09:37

    Hugo:

    he die frank en ingrid

    zo te lezen in jullie verslagen vermaken jullie je wel daar in de VS.

    frank snak je er niet naar om weer eens te tennissen, al gaat het hier vaak niet door iv. regen.

    ik wens jullie nog veel reisplezier die laatste dagen van jullie tripje

    groetjes

  • 06 Juni 2012 - 09:57

    Olga:

    Hoi die frank en ingrid weer een mooi verslag ik lees ze ook allemaal hoor en dan die prachtige foto,s erbij met mijn ogen dicht lijkt het wel dat ik mee ben met jullie geniet er nog van en laat ons nog genieten van de foto,s en mooie verhalen dikke kus olga

  • 07 Juni 2012 - 17:35

    Aafke:

    Lieve Frank en Ingrid, de derde poging. heb zojuist Hugo gebeld, want mijn stukjes komen niet door. maar ik vergat mijn naam. Nu ga ik kijken of het nu wel lukt.

  • 07 Juni 2012 - 17:39

    Aafke:

    Jaaaaa, het is gelukt. wat genieten jullie erg, wat ik lees is fantastisch, ik krijg er ook zin aan om naar de USA te gaan. Wat zal jij straks veel te vertellen hebben in de bus van BAK. Geweldig, om het allemaal te lezen. en de tijd gaat ook snel, nog een weekje. Nou geniet er maar lekker van, en ik baal dat de andere 2 reacties niet door gekomen zijn. Veel plezier, en dikke kus Theo en Aafke

  • 08 Juni 2012 - 12:16

    Letty En Henk:

    IK heb eindelijk de tijd genomen even goed jullie vakantie te volgen (hele drukke tijd gehad) geweldig wat ik allemaal lees en zie, wat een indrukken, je hoofd loopt om???? mooie fotos!!! speciaal die van die antiloop kloof, uitvergroten en je hebt kunst op de muur.
    goeie laatste dagen en terug reis, liefs Letty en Henk

  • 08 Juni 2012 - 16:13

    Cees:

    hallo Ingrid en Frank

    Wat een prachtige reis maken jullie.
    en met een overweldigende natuur.
    Wij genieten van de foto,s en de reisverslagen,maar in het echt ga je volgens mij uit je dak.
    We vinden het fantastisch dat jullie zo,n prachtige reis maken.
    Wij hebben hier ook altijd een goed gevoel van overgehouden ,dit hou je nog jaren op je netvlies.
    Een goede reis verder ,en dikke kussen van ons.
    Ellen en Cees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cannonville

ingrid

Hallo lieve familie en vrienden. Het is bijna zover dat onze droomreis afgesproken in 2000 werkelijkheid gaat worden Een rondreis door Californie, Arizona, Utah en Nevada met een camper.

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 11443

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 14 Juni 2012

Naar het wilde westen

Landen bezocht: