op naar Bryce - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu op naar Bryce - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

op naar Bryce

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

03 Juni 2012 | Verenigde Staten, Moab

Vandaag weer een super warme dag, warmer als dat ze aangeven. Even voor de mensen die niet weten hoe ze de reisverslagen kunnen lezen je hoeft alleen maar of op alle reisverslagen te drukken of op het reisverslag met foto's dat je wilt je kunt dan onder ons verslag zelf een reactie geven als je dat wilt en dan krijg je echt geen rotzooi op je mail.

Tim en Jozine bellen gaat erg slecht wij willen jullie in ieder geval een hele fijne vakantie wensen, mooi weer en heel huids terug. Is alles nog goed gekomen met de hypotheek? Probeer nog te bellen.

Vandaag zijn we van Moab naar Bryce Canyon gereden. Niet via de snelweg maar binnendoor. Wat was dat weer fantastisch mooi. Zo zit je tussen de rode bergen zoweer tussen witte,paarse, roze, gele bergen en dan weer volop in het groen. Nog langs watertjes gestaan en heerlijk toeristisch langs de kant van de weg zitten eten (hotdog hm was echt lekker zelf gemaakt midden tussen de bergen) Het duurde wel iets langer als we dachten maar het was de moeite waard. Jongens ik kan nu wel denk ik heel goed de race spelletjes op de computer want ik ben toch door echt heel veel bochtige weggetjes gegaan en ook nog langs giga hoge afgronden. Ik reed gelukkig zelf dat vond ik iets prettiger dan er naast zitten maar bochten maken kan ik nu als de beste.
Morgen gaan we naar de Bryce Canyon en ik denk dat we met de shuttle bus daar gaan dan kan je uit en op stappen waar je wilt en ook nog wat gaan wandelen al hoewel het daar eigenlijk veel te heet voor is. Als je een pas voor de Nationaal parken hebt net zoiets als bij ons de duinkaart dan kan je gratis in alle nationaal parken en je kan ook gratis gebruik maken van alle faciliteiten. Trouwens in heel Amerika hoef je dus nergens te betalen voor openbare toiletten wel handig want ik had dan al heel wat geld kwijt geweest, de familie weet het wel dat ik echt vaak moet volgens mij ruik ik gewoon wanneer er een toilet is want dan moet ik gewoon. Ik weet ze ook in iedere winkel te vinden ook hier lukt me dat al aardig goed. Misschien zetten we zo nog wat foto's erbij anders tot het volgende verslag. Liefs en groetjes van ons.

  • 04 Juni 2012 - 10:18

    Peter:

    Weer een mooi verhaal Frank en Ingrid.
    zeker als je die zon met 32 klein nulletje C ziet staan, dat maakt ons extra jaloers. Hier is het kouder en natter dan met de Kerst terwijl wij zaterdag lagen te puffen voor onze tent.Boek ernog een paar weken aan vast al dat moois zie je voorlopig niet meer. Mooie foto's ook. Ik ga ff op buienradar kijken of ik nog een gaatje zie om naar huis te fietsen om Joes uit te laten, hondenweer.

  • 04 Juni 2012 - 14:20

    Wilma:

    Wat vliegt de tijd.... gelukkig kunnen jullie nog 10 dagen genieten van jullie Amerika-avontuur!Maar stuur svp wel een beetje van die warmte onze kant op!Wat een leuke manier om zo contact te houden (we hebben nu meer contact dan thuis, ha,ha),maar tegelijk ook een mooi reisverslag voor straks!Ga lekker door met genieten ,liefs, Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Moab

ingrid

Hallo lieve familie en vrienden. Het is bijna zover dat onze droomreis afgesproken in 2000 werkelijkheid gaat worden Een rondreis door Californie, Arizona, Utah en Nevada met een camper.

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 11443

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 14 Juni 2012

Naar het wilde westen

Landen bezocht: