Div. mooie dingen - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu Div. mooie dingen - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

Div. mooie dingen

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

08 Juni 2012 | Verenigde Staten, Visalia

Ja jullie zullen het wel merken maar het reisverslag van frank is er nu pas bijgezet daar hoorde dus de laatste foto's bij.
In die paar dagen hebben we al weer heel veel gezien. Er zijn toch wel wat verschillen tussen de canyons, zoals de Grand Canyon zie je van boven af, bij Zion loop je in de canyon en onderweg naar Las Vegas gingen we naar the Valley of fire State Park daar liep je tussen de rode stenen rotsformaties die 150 miljoen jaar geleden door enorme verschuivende zandduinen zijn ontstaan. Daarna zijn we via de toeristische weg,kronkel,kronkel en ik reed natuurlijk weer naar de Hooverdam gegaan wat is dat een bouwwerk zeg. Voordat we daar toegelaten werden was er weer een controle door div. personen alle bakken van de camper moesten open, ze gingen naar binnen etc. komt natuurlijk door 11-9. als er ook wat bij die dam zou gebeuren dan staat zouden er heel wat mensen verdrinken en grote delen onder water staan maar het voelt wel raar die controle. Het was alles de moeite waard. Daarna zijn we doorgereden naar Las Vegas. Na ong. een uur wezen zoeken en vragen konden we eindelijk de camping vinden. Beetje (nou ja beetje) mopperig ook omdat de camping die wij niet zelf geboekt hadden heel ver weg van de strip (bekendste stuk in Las Vegas) lag. We moesten met de taxi heen en terug.
Wat een indruk, groots, herrie, giga druk, heeeeeeeel veel lichten, giga mooie bouwwerken als of je in Venentie, parijs, etc. loopt. Echte gondels, piraten boot, lichtshows met muziek en samen met een waterballet. Volgende dag lekker niets gedaan was zo heet, zouden om 5 uur weer naar LV gaan maar was veel te warm gingen toen om 19.00 uur en eerst daar gegeten.
Iedereen loopt daar te flanneren, je ziet heel veel verschillende types. Wat natuurlijk ook giga was de casino's. die onderin de hotels zaten. Die ruimtes ik denk wel zo groot als een voetbalveld onwijs. Zodruk als het op straat was zo stil in de casino's ja ook hier de recessie.Ik wilde zelf ook nog maar of erzat niemand aan zo,n tafel of er zaten wel mensen met torens hoge fiches voor hun nu daar ging ik met mijn evt. paar fiches niet bijzitten dus niet gegokt, de meeste spellen snapten we ook niets van.In sommige was de gewone roulette niet in gebruik.Hoef er niet meer heen maar vond wel heel wat om er in het echt te zijn geweest.
Vandaag hebben we heel wat km gereden en zijn nu in Visalia. Morgen via een canyon naar Yosemite nat park.
Ja en dan zit het er bijna op en wat een indrukken, dingen gezien, gehoord, we wisten van de week niet eens meer wat voor een dag het was wel de datum door dat we de reserveringen van de campings hebben. Trouwens tot nu klopte alle boekingen en hebben we ook alles gered met de te rijden km en hebben we zelfs dingen extra gedaan

• 09 Juni 2012 - 07:43

Aafke:

Groetjes van Theo en Aafke, hier slecht weer harde wind, maar volgende week wordt het beter, als jullie weer terug zijn. Nou geniet er nog maar even van. X

• 09 Juni 2012 - 07:45

Aafke:

Wat een mooie foto's.

• 09 Juni 2012 - 09:16

Wilma:

Het lijkt me heel byzonder daar te lopen... wat een rijke plaatjes!Apart te ervaren dat de casino's nagenoeg leeg zijn.. ik denk altijd dat iedereen daar aan het gokken is! Geniet nog maar even want hier is het gewoon werk-weer! Liefs ,Wilma

• 10 Juni 2012 - 06:42

Amber:

Wauw! Mooie foto's. Leuke verhalen. Volgens mij hebben jullie het top. Veel plezier, geniet er van. X

• 10 Juni 2012 - 11:59

Jelle En Astrid:

He lieve wereldreizigers,

Wat een gave verhalen weer en wat mooi om die plaatjes van de hooverdam te zien moet wel machtig groot zijn! In Vegas hebben jullie je reis dus niet terug verdiend hahaha, ook dat ziet er toch wel overweldigend uit hoor, op de foto's zelfs al laat staan in het echt.
    Hier is het een gekke week geweest. Vrijdagavond is mijn opa uiteindelijk rustig overleden. Iedereen heeft er vrede mee, want het ging echt niet meer. Nu hebben we volgende week vrijdag de crematie.
    Ander triest nieuws is dat Oranje heeft verloren de eerste wedstrijd van het EK. Echt vet balen, maar we blijven positief!!
    Als we het zo lezen hebben jullie de reis van jullie leven en is het helemaal geweldig. We zijn heel erg benieuwd naar jullie verhalen en avonturen.
    Maar ga voor dat het zover is, eerst nog even heerlijk en heel hard genieten van alles. Hele dikke zoen van ons

• 10 Juni 2012 - 21:05

Paul En Sonja:

Wat een fantastische reis maken jullie. Nog een paar dagen genieten en dan weer naar huis. Ben erg benieuwd naar alle andere verhalen. Zorg goed voor elkaar. xxx

• 11 Juni 2012 - 16:15

Rick:

Waanzinnig gaaf!!!
    150 MA, dat is laat jura, tijd der giganten. Pangea is echt aan het uiteendrijven. Een periode later beginnen de continenten te schuiven naar de huidige ligging.
    Dus ja... die rotsformaties moeten indrukwekkend geweest zijn. Een van de weinige plekken op aarde waar je kunt "tijdreizen". Je volgt de sedimentlagen omlaag naar vroeger.
    Mooie foto's, leuke verslagen!!
    Geniet er nog even van!!
    Groetjes, Rick.

• 11 Juni 2012 - 19:41

Hugo:

he die frank

volgende week dinsdag gaan we zeker tennissen als het tenminste niet regent
    Maak er nog een paar fijne dagen van en tot het einde van de week

• 15 Juni 2012 - 11:45

Edith En Henk:

Wat een leuke verslagen en wat hebben jullie veel gezien. We hebben genoten van de mooie foto's.
    Goede reis terug en we spreken elkaar. Groetjes edith en henk