nog 2 nachtjes slapen!! - Reisverslag uit Castricum, Nederland van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu nog 2 nachtjes slapen!! - Reisverslag uit Castricum, Nederland van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

nog 2 nachtjes slapen!!

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg ingrid

14 Mei 2012 | Nederland, Castricum

Ben bezig om de notebook die we van Astrid lenen uit te proberen.
Zo te zien werkt het.

• 15 Mei 2012 - 15:20

Paul En Sonja:

Wat een geweldig vooruitzicht! Spannend hoor. Wij zijn heel nieuwsgierig naar jullie belevenissen in de USA. Veel succes met de voorbereidingen, en een hele goede reis. Liefs Paul en Sonja

• 16 Mei 2012 - 14:33

Astrid:

Na een heerlijke cappuccino in het Colors Café naast incheck balie 26 hebben we jullie uitgezwaaid! Ondertussen zitten jullie alweer 5.5uur in het vliegtuig.
    Hopelijk hebben jullie een fijne vlucht en kunnen jullie je koffers vinden met het overstappen ;)
    Dikke kus!

• 17 Mei 2012 - 08:52

Wilma:

goede reis gehad? Nu lekker gaan genieten , gezond en wel weer thuiskomen!!! dikke kus!

• 17 Mei 2012 - 15:15

Yvonne:

dit wordt lastig, twee verschillende reisverslagen. maar dat is bijzaak. Als jullie maar goed zijn aangekomen, en met heelveel plezier aan de verkennings tocht gaan beginnen. Ik neem aan dat jullie andere dieren als de vos gaan zien, maak vooral veelfoto's. dan kunnen we later ook een beetje genieten van jullie reis.

• 17 Mei 2012 - 16:12

Sylvia:

Papa en mama zijn veilig aangekomen in san fransisco , zitten in een fijn hotel en gaan met de bus de stad onveilig maken.
    Zij zullen zelf proberen vanavond een bericht hierop te plaatsen .
    Xxx syl

Verslag uit: Nederland, Castricum

ingrid

Hallo lieve familie en vrienden. Het is bijna zover dat onze droomreis afgesproken in 2000 werkelijkheid gaat worden Een rondreis door Californie, Arizona, Utah en Nevada met een camper.

Actief sinds 17 April 2012