We zijn er echt - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu We zijn er echt - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

We zijn er echt

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg ingrid

17 Mei 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Uiteindelijk na 2 lange vluchten aangekomen in San Francisco.Zijn vanmorgen de stad ingewesst en vanavond in China Town wezen eten

• 18 Mei 2012 - 06:59

Sylvia:

Wat een leuke foto van mam! Ga lekker genieten samen, maar dat komt wel goed! Ik hou van jullie!!! X syl

• 18 Mei 2012 - 11:53

Hugo En Olga:

fijn dat jullie er nu zijn. geniet met volle teugen. zeg iedereen vast dat wij waarschijnlijk over een half jaar komen

groetjes

• 18 Mei 2012 - 12:15

Yvonne En Jan:

Wat geweldig, het idee even eten in China Town!!!!!! Het bewijs is geleverd, je staat er ECHT !!!!!!!!!. Geniet lekker, veel groetjes

• 21 Mei 2012 - 18:52

Paul En Sonja:

Hoi Yankees, Wij volgen jullie belevenissen met veel plezier. Have fun ! Groetjes uit een heel koud en nat Frankrijk.