We zijn er echt - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu We zijn er echt - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

We zijn er echt

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg ingrid

17 Mei 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Uiteindelijk na 2 lange vluchten aangekomen in San Francisco.Zijn vanmorgen de stad ingewesst en vanavond in China Town wezen eten

• 18 Mei 2012 - 06:59

Sylvia:

Wat een leuke foto van mam! Ga lekker genieten samen, maar dat komt wel goed! Ik hou van jullie!!! X syl

• 18 Mei 2012 - 11:53

Hugo En Olga:

fijn dat jullie er nu zijn. geniet met volle teugen. zeg iedereen vast dat wij waarschijnlijk over een half jaar komen

groetjes

• 18 Mei 2012 - 12:15

Yvonne En Jan:

Wat geweldig, het idee even eten in China Town!!!!!! Het bewijs is geleverd, je staat er ECHT !!!!!!!!!. Geniet lekker, veel groetjes

• 21 Mei 2012 - 18:52

Paul En Sonja:

Hoi Yankees, Wij volgen jullie belevenissen met veel plezier. Have fun ! Groetjes uit een heel koud en nat Frankrijk.

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

ingrid

Hallo lieve familie en vrienden. Het is bijna zover dat onze droomreis afgesproken in 2000 werkelijkheid gaat worden Een rondreis door Californie, Arizona, Utah en Nevada met een camper.

Actief sinds 17 April 2012