waht have we done - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu waht have we done - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

waht have we done

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg ingrid

18 Mei 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Na echt een lange reis van huis tot hotel ruim 24 uur onderweg.Alles goed gegaan dacht wel eerst bij Polderbaan dat we gingen rijden ha,ha ruim 20 min. voor dat we gingen vliegen.Washington vliegveld was erg lelijk.In San fransisco was het al donker dat we aankwamen.Aardig hotel. We horen echt veel engels om ons heen,toch wel wennen.
17 mei bustocht door san fransisco en zijn naar Pier 39, fishermanwharf, chinatown, afvaart ferry die naar alcatraz vaart gegaan.alcatraz wel gezien uit de verte. gegeten in china town. Nog mobiel gekocht zodat ik met de kinders kan bellen.het is hier nu 18 mei om 11.45 uur en wij wachten op busje die ons naar camper brengt. Bij jullie is het nu al 20.45.
Gaan nu naar beneden van hotel voor vertrek nu gaat het echt beginnen

• 20 Mei 2012 - 08:51

Tim En Josine:

Lekker hè zo'n eind vliegen. Alcatraz dat is toch een gevangenis? Gelukkig dat ze jullie niet gehouden hebben.... We hebben ook nog een mailtje naar jullie gestuurd. We kunnen al bijna onze eerste aardbei eten van jullie aardbeien plant. We zijn zeer benieuwd naar alle verhalen en de foto's. Hebben jullie het eerste kaartje al open mogen maken?
    Heel veel plezier de komende dagen, geniet ervan. Dikke kus en veel liefs van ons.

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

ingrid

Hallo lieve familie en vrienden. Het is bijna zover dat onze droomreis afgesproken in 2000 werkelijkheid gaat worden Een rondreis door Californie, Arizona, Utah en Nevada met een camper.

Actief sinds 17 April 2012