Lange camperreis - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu Lange camperreis - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

Lange camperreis

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg ingrid

20 Mei 2012 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Vandaag vanaf Moss Landing naar Pismo Beach.In miles viel het wel mee maar met een gemiddelde van 40 miles/uur(+/- 60 km/uur)schoot het niet op.Let wel een fantastische ervaring op highway one, langs de kust. mijn fotograaf Ingrid heeft de 1ste 10G al weggeknipt(even deleten een paar!!)Ook meerdere keren eruit geweest om dingen te bekijken - waterval-zeeleeuwen op strand - 17 miles drive - prive property van Williiam Hearst - tanken.
Dat kost wel flink wat tijd allemaal
A domani naar MALIBU Beach om naar de nieuwste mode grillen en strandgirls/boys te kijken.

• 21 Mei 2012 - 18:31

Hugo:

morgen wordt het hier 25 graden, wwip je even over om te gaan tennissen. Alle gekheid op een stokje. Jullie hebben weer het een en ander gezien met name al die dieren op het strand

groetjes van hugo en olga

• 22 Mei 2012 - 06:11

Kees En Marit:

Hoi Frank en Ingrid, wij konden jullie niet ontdekken op de strandfoto met al die naakte lichamen. Fijn dat het allemaal aan jullie verwachtingen voldoet. Wij wensen jullie dan ook nog veel reisplezier.

Verslag uit: Verenigde Staten, Pismo Beach

ingrid

Hallo lieve familie en vrienden. Het is bijna zover dat onze droomreis afgesproken in 2000 werkelijkheid gaat worden Een rondreis door Californie, Arizona, Utah en Nevada met een camper.

Actief sinds 17 April 2012