Bloomingdales op hoogte - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu Bloomingdales op hoogte - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

Bloomingdales op hoogte

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

21 Mei 2012 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Vandaag mooi weer en gereden van Pismo Beach naar Malibu Beach. Dit is vlak bij Los Angeles.Hele mooie tocht,div keren eruitgeweest. Pismo Beach op de Pier geweest en wel hoor daar staan 2 Nederlanders. Verder gereden en ook bij Santa Barbara eruit.Hier wonen diverse artiesten en ook daar op de pier kwamen we nederlanders tegen.Staan nu nop een camping met uitzicht op de Grote Oceaan waar ook weer nederlanders staan.
Heleboel pelekanen gezien.Steeds groter auto,s komen we tegen en grotere campers waar ze zelfs nog een grote slideout hebben en daar achter nog een giga grote landrover aan hebben hangen. Gaan morgen naar Los Angeles

• 22 Mei 2012 - 18:07

Sylvia:

Wat een heerlijke verhalen pap, mam! Leuk dat jullie nederlanders zijn tegengekomen! Hebben jullie ook naar artiesten of andere bekende mensen gezien? Nou geniet ze lekker verder, want dat is wel weer op te halen uit dit verhaal!

Mijn auto is trouwens gemaakt! Jesp en ik gaan van vrijdag t/m maandag naar frankrijk. We hebben er heel er lg veel zin in!

De zon schijnt hier nu ook heerlijk !! Ben wel wat bijgekleurd!

Tot bels, x syl en jesse

• 22 Mei 2012 - 19:19

Tim En Josine:

Die Billy naar Frankrijk.
    Wat een verhalen nu al, en jullie zijn pas net onderweg. Pas op dat jullie niet al je kruid verschiet. Wel echt cool zeeleeuwen in t echt zien. Hier voor het eerst een warme dag. Het is nu 21:15 en het is bijna 24 graden Celsius. Dus geen fahrenheit of dat andere wat er nog is. Maar, lekker warm dus. Wordt een warm Pinkpop hoop ik.als het maar droog is....... Nou, heel veel plezier de komende dagen. We houde n van jullie. Dikke kus van josine en ook van mij hoor....... Xxxx

• 22 Mei 2012 - 19:26

Yvonne:

Wat geweldig om mee te maken. Wat ik heel erg mis is een foto van jullie camper. Ik denk dat Ingrid het foto's maken van Ma heeft. Zij maakte ook van alles heel veel foto's. Geloof het maar, ik maak ook altijd HEEEEEEEEL veel foto's. Do, jan en ik zitten alles te kijken en te lezen. Wij vinden het wel heel stoer wat jullie doen. Het is hier trouwens echt zomer. Veel plezier verder.

• 22 Mei 2012 - 21:37

Jel En As :

Haha die Nederlanders kom je ook overal tegen! Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan! Jullie hebben als het goed is al een eerste kaartje mogen openmaken?
    Ook wij zijn heel erg benieuwd naar een foto van jullie camper!
    Heerlijk om jullie verhaaltjes te lezen, net of jezelf ook een beetje mee bent!

De eerste avondjes buiten met vuurkorf zijn geweest en ook de eerste tegels in de voortuin zijn gelegd.

Genietse daar!!! Dikke kus!