Los Angeles Universal Studios - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu Los Angeles Universal Studios - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

Los Angeles Universal Studios

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

22 Mei 2012 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Ja,ja vandaag gingen we naar Los Angeles met de camper,gelukkig reed Frank wat een drukte daar op die wegen nog nooit zo gezien heel knap met zo,n ding hoor complimentje voor mijn frank. Na toch wel wat gezoek ondanks Tom Tom eindelijk parkeerplek want met de camper kom je een parkeergarage niet in,ha,ha ja kan wel maar dan slapen we de rest onder de blauwe hemel. Eerst gelopen over de walk of fame wel heel apart hoor. Ik heb daar trouwens nog een foto genomen van een figuur met net zoiets pak als die Rick Boer heeft je krijgt die hoor. Wel heel leuk al die sterren op de grond maar je wordt gek van de mensen die je mee willen nemen naar van alles en je hoort bedragen tot ver in de 200 dollar. Wij zijn naar vragen aan, volgens ons een gewone amerikaan, met de metro gegaan voor 1,50 p.p. echt hollands en echt mij. Wat fantastich die Universal Studios, mijn kids zullen het begrijpen ik voelde me net als in Disney. wat hebben we genoten.Een trip in bootje door Jurassic Park, Wat echt giga was was de Transformers in 3D en ging je ook in een soort wagen. De rondrit door het park met ook div.3 D b.v. bij King Kong en een zogenaamde aardbeving in metro Station. en div film locaties o.a. Desperates Housewives. ook nog naar Water world, The Blues Brothers, Special effect stage was ook gaaf om te zien en ja ook nog naar Shrek. Het was echt een onwijze gave dag. En toen weer terug in de drukte maar frank heeft fantastisch gereden.
Trouwens even een berichtje voor onze kids, email kan ik al een paar dagen niet openen maar div tranen bij eerste kaart van Tim maar dat wisten jullie vast wel. En helemaal goed dat Sylvia haar auto het weer doet ook veel plezier in Frankrijk. Morgen gaan we naar San Diego.

• 23 Mei 2012 - 07:31

Syl En Jesse:

Wauw wat een belevenis!!! Super gaaf!
    En wat is de camper mooi zeg, op de foto lijkt het geen slechte kwaliteit !!! Super top! Hoe gaat het nu met slapen op die bedden ? Hopelijk al wat beter!

Echt wauw wat ben ik jaloers, wat gaaf dat jullie dit allemaal zien en meemaken! Ik ben super blij voor jullie !!

Heel veel liefs,
    Syl en jesse

• 23 Mei 2012 - 10:04

Petra En Maaike:

Super gaaf hoor! En inderdaad goed van Frank dat hij zo'n groot ding door het drukke verkeer kan loodsen, petje af ;-)

Heel veel plezier daar nog en wel verslagjes maken he, kunnen we een beetje mee genieten, o ja en lekker veel foto's plaatsen :-p

X van Maaike en Petra

• 23 Mei 2012 - 14:19

Tim:

Wat een bakbeest...... Was het eerste wat in me op kwam...