San Diego here we come - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu San Diego here we come - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

San Diego here we come

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

23 Mei 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Vanmorgen alweer mooi weer en lekker buiten gegeten met uitzicht op de grote oceaan en frank zag nog een een zeehond zwemmen. Alles weer reisvast gezet en daar gingen we. Eerst weer wat boodschappen gedaan,zagen eerst weinig supermarkten maar nu kunnen we wat meer namen ervan en zien ze toch wel regelmatig. Weer een hele mooie tocht en wat een huizen en auto,s. En wat is LA groot je rijd er echt heel lang door. Heerlijk in Huntington Beach(is Surf City nummer 1) een uur op het strand gelegen en gekeken naar de surfers maar jammer genoeg waren er niet zulke hoge golven. Newport Beach is echt alleen voor de hele rijke mensen op aarde wat een huizen. Kwamen in San Diego in de spits ook dit is een stad met 1,2 miljoen inwoners en met de voorsteden mee 2,6 miljoen. Was dus erg druk op de weg maar mijn frankie heeft het weer gered. Grote camping. De campings hier zijn niet zo als bij ons met een stukje gras of schelpen voor je nee meestal heb je 1,5 mtr tussen de campers en alles is beton of asfalt.
Morgen gaan we naar de haven en de stad en naar de gaslamp quarter en misschien naar seaworld.Even voor Bart-Jan en Olga en Hugo de camping is in de wijk"Chula Vista North, Second Ave. Bart-Jan heeft hier gewoond en gaat in september weer voor een hele tijd hier wonen.
We zetten er nog wat foto's bij tot schrijfs groetjes van ons en leuk dat er door div. familie en vrienden gereageerd wordt op de site.

• 24 Mei 2012 - 22:08

Yvonne:

Wat een stoere camper. Knijp je jezelf af en toe, of dit allemaal wel echt is. Veel plezier verder van Yvonne Jan Ruud Leonie Eva en Nora