nu echt naar het wilde westen - Reisverslag uit Benson, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu nu echt naar het wilde westen - Reisverslag uit Benson, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

nu echt naar het wilde westen

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

25 Mei 2012 | Verenigde Staten, Benson

Vandaag echt een heel stuk gereden van San Diego naar Benson.Per 50 mile werd het denk ik wel 2 graden warmer. Was dat we aankwamen om 18,00 uur 32 graden in de schaduw. Het tijdsverschil met Nederland is nu 8 uur.
Zelf heb ik nu ook een heel groot stuk gereden,viel best wel mee maar door de giga harde wind werden we af en toe gewoon op zij gezet.Kwamen heel wat kleine windhoosjes tegen echt zo'n slurf naar de grond en die zag je dan voort bewegen 1 keer zaten we er midden in en kregen we echt een zijklapper. Onderweg kaktussen van wel meer dan 3 mtr hoog gezien en niet zo'n beetje echt wel duizenden. Dan van die bergen op de achtergrond zit je eigenlijk te wachten op een cowboy die langs komt met wat koeien. maar helaas wel grote ranches gezien maar zonder cowboys. Langs de Mexicaanse grens heel veel hekken en prikkeldraad en politie. Bij de grens van Californie naar Arizona stonden ze ook met honden etc. Wij moesten ook papieren etc laten zien maar mochten gelukkig zo weer verder rijden. Staan nu op een camping in de middel of nowhere. Best grote camping en daar staan we met 5 kampeerders en verder op nog wat campers maar waar niemand bij is.
Morgen gaan we weer wat leuke dingen bekijken en krijgen jullie weer het relaas te zien. Gisteren hebben we wel 15 foto's geplaatst maar er is er maar 1 door gekomen. Het is heel erg traag dus weet niet zeker of dat nog lukt.

• 26 Mei 2012 - 06:39

Theo En Margreet:

Super Ingrid dat je ook gereden heb met zo,n stoere camper.
    Jij heb toch iedere dag een cowboy naast je .
    Ik lees dat je iedere dag zoveel zie ,geweldig.
    Leuk dat reisverslag en foto"s hoor.
    Groetjes van ons