Tombstone - Reisverslag uit Benson, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu Tombstone - Reisverslag uit Benson, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

Tombstone

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

26 Mei 2012 | Verenigde Staten, Benson

Vandaag waren we op tijd opgestaan om verschillende dingen te gaan zien. o.a. naar Tombstone daar aangekomen om 9.00 uur bleek dat geen 9.00 maar 8.00 te zijn dus waren we echt super vroeg.Er is hier dus geen tijdsverschil met Californie. ha, ha, gisteravond ook al expres op tijd gaan slapen ong.22.00 dat was dus al 21.00 uur. nou ja lekker uitgerust.
Tombstone was echt heel leuk het was een stadje van vroeger in het wilde westen ze hadden het helemaal in ere hersteld en vandaag en morgen waren er ook heel veel mensen verkleed in cowboy kleren en de dames in elegante jurken er werden vuurgevechten nagespeeld, er reden koetsen. je mocht ook in alle gebouwen zoals de saloon, het gerechtsgebouw,bordeel,div. winkeltjes etc. we zijn ook nog naar een wild west show geweest. Frank heeft geen cowboyhoed gekocht vond hij te duur waren ong. 80 á 90 dollar. Wilde hier na naar Fort Huachuca , huis van de buffalo soldaten. Eerst werden we onderweg al aangehouden(iedereen) moest weer paspoorten laten zien en weer gesnuffel van hond. zijn weer super dicht bij mexicaanse grens. Kwamen we daar aan moesten we weer onze papieren laten zien en mochten toen niet door want het was nog steeds een officieel amerikaans leger basis ook al werd er nu meer gedaan voor de toeristen maar wij mochten niet verder, heel jammer voor niks hele stuk er naar toe gereden. Toen door naar Kartchner Caverns daar werden we niet toegelaten omdat het al vol was we hadden moeten reserveren. Even een vloek weer voor niets maar geen getreur de omgeving is prachtig en zijn toen naar een gebied gegaan wat de dragoon heet dat was echt super mooi met hele grote keien en rotsen. Zijn daar stiekem gaan wandelen moesten eigenlijk langs een office. Het was toch nog een super dag met mooi weer en heeeeeeeeel veel wind.
Morgen hebben we weer een lange trip n.l. naar de Grand Canyon. Vandaag heb ik ook weer een stuk gereden dus morgen denk ik ook dat scheelt weer voor frank.
tot schrijfs en allemaal de groetjes van ons

• 28 Mei 2012 - 17:55

Yvonne:

Wat een gedoe met al die papieren zooi. Maar ook dat hoort bij een avontuurlijke reis. Jan had al gelezen dat jullie misschien last zouden krijgen van veel wind. Dit omdat orkaan " Bud " er aan zou komen . Daar is dan misschien die wind wel van geweest. Kijken jullie goed of je " Lucky Luke " tegen komen. Geef rataplan een aai van ons. Veel plezier verder.

• 28 Mei 2012 - 18:49

Peter En Mary:

Hallo Ingrid en Frank,

Zo te zien genieten jullie echt volop, nog heel veel plezier en vele groetjes van ons uit nu het zonnige castricum, Peter en Mary

• 29 Mei 2012 - 13:49

Syl En Jesse:

Wauw! Wat een momenten weer!
    Wel spannend ook bij de mexicaanse grens! En wat een topper mam dat je ook lekker aan het rijden bent!!

Jesse en ik Zijn nu dinsdag 15.43 uur onderweg naar huis vanuit het franse Rosoy, 15 min van Langres. We hebben van een lange terugreis een gezellige dag gemaakt. Zijn namelijk in maastricht lekker even gestopt, lekker gewinkeld en alles! Morgen moet ik weer vroeg werken!

Hoop van de week even te bellen met jullie! Dikke kus syl en jesse

• 30 Mei 2012 - 18:20

Olga:

Wat een geweldige ervaring en leuke foto.s ja zo zie je maar weer lekker he vroeg naar bed we houden jullie weer in de gaten waar jullie ook zijn ik vind het fantastiche lijkt wel of ik met jullie in de auto zit ha ha tot de volgende keer groet olga