kippenvel - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu kippenvel - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

kippenvel

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

30 Mei 2012 | Verenigde Staten, Page

Hallo allemaal
Hier weer even een verslag van onze vakantie. We hebben een paar dagen geen wifi en geen telefoonverbinding gehad nu gelukkig wel weer zodat ik weer even Sylvia en Tim heb kunnen spreken.Helaas was Astrid niet thuis.Het is qua temperatuur hier echt een heel verschil met waar we vandaan komen het is hier heel heet s,avonds is het nog zo,n 35 á 40 graden gelukkig hebben we airco. Ik krijg steeds meer bewondering voor Astrid en Jelle die in zo,n busje zaten in Australie zonder airco,koelkast, vriezer, toilet en douche, ja dat hebben wij wel zelfs een magnetron maar die gebruiken wij niet. De douche hebben we nu 2 keer gebruikt omdat we op de camping geen douche hadden. maar petje af alsnog voor die 2.
Wij hebben echt zo ontzettend veel moois gezien de afgelopen dagen dat het eigenlijk niet te omschrijven is, ik kreeg echt kippenvel en tranen (doe ik wel erg snel hoor) in mijn ogen bij het zien van al het moois. We reden van Tombstone richting Grand Canyon en volgens de kaart was er een zijweg die ik wel wilde nemen, even van de grote weg af ook al was dat ook al heel mooi, en toen kwamen we toch langs zoveel moois echt onbeschrijvelijk Het plaatsje Sedona allemaal bergen van rood gesteente, ik reed anders had ik alleen maar aan het klikken geweest op de camera wat mooi zoiets hadden we echt nog nooit gezien. Het was wel heel erg druk daar en we hebben denk ik wel 20 km in de file gereden maar daar door zagen we wel alles heel goed. Toen weer op naar de Grand Canyon dat is nog eens zo,n giga kadootje. Gelukkig campingplek besproken want alles was vol. We stonden echt in en bij de Grand Canyon er waren geen douches en als je ergens was waren er geen toiletten alleen van die wc bakken die je bij bv. de egmondloop ziet. Je kon met een gratis shuttle bus overal naar toe maar wij hebben ook hele stukken gelopen dan zag je natuurlijk veel meer. Ik geloof dat ik wel 1500 foto,s gemaakt heb je blijft klikken alles is zo mooi tenminste voor ons ik denk dat jullie na 3 foto,s het wel genoeg vinden. Wij zijn ook nog naar de ondergaande zon wezen kijken wat ook giga was. We kwamen daar ook nog iemand tegen die bij de Vomar werkt en die herkende mij.
Gister zijn wij naar Page gereden dat ligt bij Lake Powell. Dat is ook iets ongelooflijks dat er midden in de woestijn een meer is van ong. 250 km lang en dit allemaal door de stuwdam Glen Canyon. Waar we ook vandaag zijn wezen kijken wat een ding zeg. Ook lekker even aan het meer gezeten, en zijn we naar the Antilope Canyon geweest met een jeep safari dit was weer zo,n staaltje ongelooflijks mooi dat er zo iets bestaat en dat wij dat allemaal mogen zien. We willen nog wat foto,s er opzetten maar ik weet niet zeker of dat lukt. We gaan morgen naar Monument Valley
Het kan zijn dat we weer een tijdje geen wifi hebben maar zodra het kan zetten we weer wat neer.
Allemaal de groetjes van ons.
Liefs uit een warm en mooi Amerika

  • 31 Mei 2012 - 07:25

    Paul En Sonja:

    Hoi Frank en Ingrid,

    Wat een mooi verhaal en prachtige foto's! Straks thuis lekker de foto's uitzoeken en nagenieten, maar gelukkig is het nog niet zover! Nog 2 dagen, dan zit onze vakantie in Frankrijk er op, en volgen we jullie weer vanuit Nederland. Geniet ze, en doe voorzichtig.

  • 31 Mei 2012 - 08:30

    Astrid:

    Hee mam en pap!
    Wow, wow, wow!! Wat een prachtige foto's! Kan me helemaal voorstellen dat je ontroerd wordt door de mooie omgeving, erg herkenbaar ;)
    Wat een heerlijk verhaal ook weer!

    Zijn even langs de camping geweest, helaas niet geslapen, maar alles staat er goed bij!
    Hadden jullie gebeld? Bel maar gezellig als het kan :)

    Genietse, hier mis je niks!
    Dikke kus van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Page

ingrid

Hallo lieve familie en vrienden. Het is bijna zover dat onze droomreis afgesproken in 2000 werkelijkheid gaat worden Een rondreis door Californie, Arizona, Utah en Nevada met een camper.

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 11445

Voorgaande reizen:

16 Mei 2012 - 14 Juni 2012

Naar het wilde westen

Landen bezocht: