Jeep safari en nog meer - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu Jeep safari en nog meer - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van ingrid Kuiper - WaarBenJij.nu

Jeep safari en nog meer

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

02 Juni 2012 | Verenigde Staten, Moab

Gisteren hadden we heel even wifi maar viel toen weer uit vandaar nu verslag van gisteren en van vandaag.
De Jeep safari in monument valley was ook een hele aparte giga ervaring en duurde 3,5uur. Onze gids was een echte navajo indiaan. Je mocht er ook heen met je eigen auto niet met een camper dat kon ook echt niet zo een hobbelige weg zelf met eigen auto had ik het niet gedaan we hebben ze zien staan in de hitte met een lekkeband. We gingen langs alle beroemde bergen zoals de Three Sistersen, Totom Pole div. tafelbergen.Ze hebben allemaal een naam.Frank heeft nog op een paard gezeten zie foto. Diverse indianen verkochten daar in krotjes zelfgemaakte kettingen etc Heel veel films zijn hier opgenomen o.a. John Wayn en johnny Depp. Hierna gingen we met de camper op naar Moab. Daar aangekomen eerst naar ons plek en wat gedronken toen naar het dorp om dingen te bespreken voor vandaag. Toen kwamen we er achter dat het al 1 dag later was (niet zo leuk)en ook nog dat we al dik over de helft zijn.
Niet getreurd we genieten elke dag.
Vandaag al weer vroeg op ja echt bijna elke dag gaat om 7 uur het wekkertje van Astrid niet te geloven hé zo vroeg eigenlijk niets voor mij maar anders zie je niet wat je wil Voor het eerst best wel bewolkt weer af en toe heel donker maar blijkt dat voor dat de regen de grond bereikt dat het al opgedroogd is. Dus ong 3 spetters gevoeld, wel beetje benauwd.
We zijn eerst 4,5 uur wezen raften op de rivier de Colorado Waren met 6 personen en de stuurman. was niet heel erg ruw op sommige plekken had je wel leuke stroom versnellingen was heel gaaf.
Na dat we teruggebracht waren zijn we naar Arches National Park gegaan hier mochten we met de camper in de wegen er tussen waren geasfalteerd. Wat was dat een enorm groot park, we hebben echt niet alles gezien maar wel de meest toeristische plekken ja, ja we hangen echt de toerist uit lijken wel de japanners op de zaanse schans ha, ha, De arches staat bekend om de bogen die zomaar ergens staan de beroemdste boog is de delicate arch het was weer grandioos, het wordt wel erg saai maar wij voelen en zien het zo. Ik hoop dat jullie allemaal ook eens de kans krijgen om dit allemaal zelf te ervaren. Yvonne en Jan jullie ook een hele fijne vakantie hé en geniet ervan. Wij gaan morgen naar Bryce Canyon National Park dit moet ook weer zo,n kadootje zijn.
Iedereen weer de groetjes van ons uit een zeer warm Amerika. Tim, Astrid en Sylvia mis jullie heel erg ik hou van jullie en natuurlijk ook van de 3 Js. Ik mis jullie maar zou dit echt niet willen missen en hoop dat de laatste dagen niet te snel gaan. liefs Ingrid en natuurlijk ook van Frank.

• 03 Juni 2012 - 17:31

Yvonne En Jan:

Jullie zijn echt in Lucky luck land. Wij vonden vooral de foto met je voeten erg mooi. Geniet lekker en heeeeeeel veeeeeel plezier verder, groetjes

• 03 Juni 2012 - 18:24

Josine En Tim:

Ongelofelijk zoveel als dat jullie schrijven.... Daar kunnen wij niet tegenop hoor. Weer waanzinnige foto's. Wel raar dat papa zijn snor heeft laten staan en zo egaal bruin is, ha ha ha ha. Hier is t pokke weer en op dit moment in italie ook. Maar.... Als wij op vakantie gaan, is de verwachting dat t 30 graden gaat worden. Succes en veel plezier de komende dagen met reizen,kijken,genieten en de rest. Dikke kus en veel liefs van ons.

• 03 Juni 2012 - 22:18

Amber:

Hey vakantie gangers!

Ik vroeg mij al af wanneer horen we wat uit Amerika, maar had mij dus niet aangemeld waardoor je niet automatisch een bericht krijgt als jullie wat schrijven...beetje sloom van mij. Maar zojuist het hele (inmiddels) boekwerk gelezen en ik krijg de indruk dat jullie het wel naar jullie zin hebben daar :-)

Echt leuke foto's!

Geniet er van samen en hoop dat jullie nog meer mooie avonturen mogen beleven daar.

Kus Amber